Weekend


Hej på er, Har inte haft så mycket lust att blogga i helgen. Men nu kör
vi igen. I fredags va det skola sen gick jag hem och vilade ett tag. Skulle
igenkligen ha träffat amanda men det fanns inte så mycket tid så vi
bestämde en annan dag istället iallafall vid fem började fixa mig
sen så mötte jag my så åkte vi in mot stan träffade en Gammal kompis
esmeralda, Vi pratade om massa ochsåvidare. Sen rörde jag & my oss
mot fittja, Träffade några vänner sen efter ett tag åkte vi hem.
Kom hem somnade direkt vaknade vid tolv någon gång gick upp och
duschade, Sen så fixade jag mig lite. Sen vid fyra åkte och mötte amanda
vid centrum vi köpte likadan tröja hehe och nya skor. Sen hem mot mig
vi bytte kläder och fixade oss lite sen gick vi till my för amanda skulle
platta håret sen gick Jag lilly my och amanda och åt sen gick lilly hem
och vi tre började röra oss mot stan sen åkte vi till liljeholmen träffade
josef. Och sen åkte vi vidare träffade andra vänner. Sen hem bara,
Och igår söndag vaknade vid tolv michelle sov här. Vi vaknade vi åt
sen Så gick ut och mötte pierre Mark & wictor, Pratade med dom ett tag
sen gick vi hem. Jag & michelle mötte my och felice vid halv fem typ
gick ner mot elkas sen tog jag och michelle bussen till station och jag
mötte amanda så åkte vi in mot Kista, Bestämde oss för en film vi skulle se
sen när vi hade gjort det gick vi och åt, Och sen gick vi och kollade vi
såg new years eve, Ganska bra faktist :) Sen åkte amanda hem och jag
tog sällskap hem med marcus. Sen kom jag hem somnade direkt och nu
e jag i skolan :) Skriver lite senare. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0