Fight for you


Hejsan, Har somsagt inte haft lust att blogga i helgen. Men i fredags va de så att jag va i skolan sen så
Slutade vid två då åkte jag & Nathalie ner till centrum mötte My så köpte dom lite grejer sen åkte vi hem
till my & Hon fixade nathalies hår sen så rörde sig nathalie hem och sen åt jag & my så rörde vi oss ner mot
centrum igen fixade grejjs sen så åkte vi hem. Jag gick hem och duschade sen gick jag till alexandra
där Massa tjejor va, Sen senare mot kvällen kom fler folks. Sen så ja, Gick & la mig halv nio sen på
lördagen gick upp vid tre så duschade jag, Sen va typ bara hemma sen vid sju åkte till gården sen tog
bussen hem elva bytte om gick till alexandra, Michelle va där. Sen senare mötte my och vi alla tjejer fick
skjuss till rotebro chillade vidare. Åkte hem sen, Vaknade vid tolv idag gick ut och träffade felice ett tag
sen hem igen. & lilly kom hit sen vi pratade bara och vilade se gick vi hem till henne sen vid sex åkte
vi till Kista kolla kläder och åt där. Sen åkte hem vid åtta gick hem till my hon fixade mitt hår sen så
va vi bara hos henne sen gick hem vid tolv, & Nu ska jag börja lägga mig så vi hörs. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0